„Sunt vanzator, vand. Vand orice, oricand, oricui. Cred cu tarie ca un vanzator bun este acela care poate vinde orice. Daca eu sunt cel mai bun vanzator de telefoane mobile și de maine vand piscine, trebuie sa fiu și acolo la fel de bun.” Cu un astfel de crez, ca o coloana vertebrala bine infipta in realitatea organismului sau profesional numit „Vanzari”, dar și cu umor, ironii și reflecții „de viața și meserie”, Adrian M. Cioroianu iși prezinta, in cartea sa in curs de apariție la editura EVRIKA, spumoasele experiențe și invațaturi. Nu e puțin lucru sa te afli, timp de 15 ani, intr-o liga a celor mai buni vanzatori de „orice”, sa smulgi fiecarei clipe, intalniri, pațanii, fiecarui succes sau eșec, sensul cel mai de preț care sa te duca mai sus, sa te faca mai bun, sa ai viziunea cea mai aplicata pe o piața atat de aprig supusa competitivitații financiare, cum este lumea afacerilor azi.