x

 
Advertising / PR / Media
    
    
Kevin Dutton
Advertising / PR / Media, Psihologie
: Globo
: Romania
: 2019
ISBN: 9786069456392
: 320
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:215.00

Arta Manipularii de Kevin Dutton este o carte inclusa la categoria carti de dezvoltare personala si este un volum apreciat si recomandat de cei mai mari critici ai genului. Inca de la aparitie a fost cumparata si citita de un numar foarte mare de persoane si a atras simpatia publicului prin modul unic de prezentare a faptelor. Modul in care este explicat principiul reciprocitatii se apropie de perfectiune, din perspectiva stiintifica.     Kevin Dutton este considerat un autor sclipitor, iar numerosi critici il recomanda drept geniu, identificandu-se cu povestile sale. Andy McNab este unul dintre acesti critici care au apreciat inca de la inceput operele lui Kevin Dutton, inclusiv Arta Manipularii. Cartea poate fi gasita si pe rafturile virtuale ale librariei Delfin, la cele mai bune preturi.     Arta manipularii Kevin Duton – numeroase recenzii pozitive     Cei mai multi critici care au discutat despre Arta Manipularii Kevin Dutton explica faptul ca aceasta este o carte care prezinta un mod complet nou de persuasiune, care se bazeaza pe perioade scurte de incubatie, insa este vorba despre acea persuasiune care poate sa dezarmeze chiar si cele mai puternice persoane. Modul in care este vazuta manipularea ofera o centura neagra in ceea ce priveste controlul mintii. Cartea demonteaza tot ceea ce stiam pana acum despre control si despre tehnicile de convingere si manipulare.     Totul porneste de la fascinanta putere pe care o au psihopatii sau criminalii si chiar impostorii, inclusiv cei inclusi in clasa politica si se extinde la calugari, comici, maestrii in arte martiale, magicieni si vanzatori, CEO si chiar animale care se manipuleaza si se pacalesc reciproc.     Kevin Dutton Arta Manipularii este o carte orginala si interesanta, care exploreaza absolut tot ceea ce stiinta te poate invata in ceea ce priveste tehnicile de persuasiune. Cartea poate fi vazuta drept o prezentare unica si absolut captivanta a stiintei manipularii si a modului de a influenta alte persoane. Impreuna cu o serie de lucruri complet noi, intr-o abordare unica, aceasta carte expune foarte mult modul in care oamenii de stiinta lucreaza permanent pentru a descoperi zonele intunecate ale creierului si pentru a oferi imbunatatiri la nivel psihologic dar si pentru a gasi noi tehnici de manipulare, cat mai naturale.   The Sunday Times a oferit o recenzie completa in care specialistii si-au manifestat admiratia fata de aceasta carte si de modul in care prezinta realitatea.     Carte Arta Manipularii – o expunere unica a controlului mintii   Arta Manipularii de Kevin Dutton prezinta o expunere unica in ceea ce priveste controlul mintii in mod cat mai natural. Astfel, el explica si faptul ca manipularea si tendinta de a convinge si de a controla tot ce se afla in jurul nostru este una innascuta si chiar daca se vede mai bine la psihopati, inclusiv animalele au tendinta de a se manipula si pacali reciproc pentru a obtine avantaje. Astfel, in cele mai ascunse colturi ale mintii umane, fiecare dintre noi avem tendinte de control si persuasiune si trebuie doar sa fie explorate si identificate.   Manipularea nu este caracteristica doar psihopatilor si se manifesta inca de la cele mai de baza nivele de actiune, inca din copilarie si chiar inainte de a fi constienti de lumea in care traim.   Afland toate aceste informatii este foarte usor ca adversarii sa fie transformati in aliati, cel putin pentru o perioada de timp. Modul in care raspundem la atitudinile celor din jur, este de fapt un mod de manipulare atunci cand fiecare situatie este abordata corect, iar adversarii se pot transforma cu usurinta in aliati atunci cand li se raspunde corect.   Inclusiv in vanzari, unde se aplica o tehnica speciala numita momeala este intalnita manipularea. Aceasta metoda este recunoscuta de numeroase persoane si se aplica simplu. Persoana va intra pe usa si va merge catre raftul cu produse, moment in care un asistent se va apropia de ea si va incepe sa discute subiecte generale. Ulterior va face o oferta, mult mai buna decat a altor magazine similare pe care clientul o va accepta, insa directorul utilizeaza aceasta tehnica in alt scop. Clientul nu va sti ca magazinul nu ii va oferi produsul la pretul propus. Totul tine de un iluzionism psihologic pentru a atrage atentia. Ulterior apar mai multe proceduri si pasi, iar in final clientul va cumpara produsul la pretul de la raft fara sa isi dea seama. Acest exemplu, alaturi de multe alte situatii specifice pot fi gasite in cartea Arta manipularii de Kevin Dutton.
*
*
 
.s.

:

Flaviu Calin Rus
Advertising / PR / Media
Din cuprins: Consideratii generale asupra PR; Agentia de PR – departamentul de imagine; Modele de strategii si campanii...
: Institutul European
: Romania
: 2009
ISBN: 978-973-611-579-0
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:144.00
Tot ce ar trebui sa stii despre PR
-22 %
Anthony Davis
Advertising / PR / Media
Acest ghid foarte usor de citit cuprinde peste 500 de intrebari care deschid ochii, cu...
: Publica
: Romania
: 2008
ISBN: 978-973-88365-3-2
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:225.00
: 175.00
Simona Bonghez
Advertising / PR / Media
„Nu supravietuiesc speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci cele mai usor adaptabile”...
: Universul Juridic
: Romania
: 2013
Disponibilitate: 0

Luminita Oprea
Advertising / PR / Media
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara...
: Universul Juridic
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:207.00
Larisa Toader
Advertising / PR / Media
: Universul Juridic
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:80.00
MARTIN LINDSTROM
Advertising / PR / Media
Trucuri prin care companiile ne manipulează mințile si ne conving să cumpărăm....
: Publica
: Romania
: 2013
Disponibilitate: 0

Martin Lindstrom
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante, Dezvoltare personala
Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm....
: Publica
: Romania
: 2011
ISBN: 978-973-1931-59-3
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER
Advertising / PR / Media
În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse...
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
DAN HILL
Advertising / PR / Media
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa....
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:295.00
MARTIN LINDSTROM
Advertising / PR / Media
Branduri senzoriale este o operă capitală care ne explică în ce constau distincţiile între cele...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: 0

ARMIN BROTT, SERGIO ZYMAN
Advertising / PR / Media
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:155.00
PATRICK BARWISE, SEAN MEEHAN
Advertising / PR / Media
Cum să câştigi clienţi şi să-i păstrezi oferindu-le ceea ce contează mai mult.„Secretul” constă în...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:210.00
JACQUES SÉGUÉLA
Advertising / PR / Media
Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:160.00
Fred E.Hahn, John Caples
Advertising / PR / Media
De exemplu, veţi învăţa cum să: scrieţi titluri de efect creşteţi puterea de vânzare a textului din...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: 0

Viata mea in publicitate  Publicitate stiintifica
-24 %
Claude C. Hopkins
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Profesii / Meserii,
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici...
: Publica
: Romania
: 2007
ISBN: 9789738836518
: foarte bună
: 248
Disponibilitate: 2
:165.00
: 125.00
GARY VAYNERCHUK
Advertising / PR / Media
„O carte pentru cei cărora le pasă cu adevărat. Încă o dată, Gary ne arată...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: 0

Gary Vaynerchuk
Advertising / PR / Media
„„Oricine dorește o super-realizare profesională trebuie, cu orice preț, să învețe tehnicile lui Gary Vee....
: Publica
: Romania
: 2012
ISBN: 978-606-8360-09-6
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:195.00
Don Yaeger, Ryan Blair
Advertising / PR / Media
Cartea de faţă îi va inspira şi îi va ghida pe oamenii care sunt dispuşi...
: Publica
: Romania
: 2012
ISBN: 978-606-8360-14-0
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
SCOTT BERKUN
Advertising / PR / Media
În acest volum plin de haz şi extrem de practic, scriitorul şi vorbitorul profesionist Scott...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
DAVID A. PRICE
Advertising / PR / Media
Povestea succesului unei companii. ...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
TOM PETERS
Advertising / PR / Media
Drumurile bătătorite nu duc spre succes. Această carte este plină de energie şi de profunzime. Ea...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:295.00
DAVID HEINEMEIER HANSSON, JASON FRIED
Advertising / PR / Media
REWORK dezvăluie o modalitate mai bună şi mai uşoară de a reuşi în afaceri. Citeşte-o...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
TONY HSIEH
Advertising / PR / Media
Calea către profituri, pasiune și scop. În Cum să livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
JAY ELLIOT, WILLIAM S. SIMON
Advertising / PR / Media
In iLeadership, Jay Elliot ne oferă pentru prima dată oportunitatea de a-l cunoaşte pe Steve Jobs...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00
RICHARD BRANSON
Advertising / PR / Media
În Afacerile, dezbrăcate, Sir Richard Branson ne împărtăşeste secretele carierei sale în business şi ne dezvăluie...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00
Jeff Jarvis
Advertising / PR / Media
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: 0

GARY HAMEL
Advertising / PR / Media
Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de...
: Publica
: Romania
: 2012
ISBN: 606-8360-08-9
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
GARY HAMEL, BILL BREEN
Advertising / PR / Media
"Aceasta este o carte destinată visătorilor şi oamenilor de acţiune. A fost scrisă pentru toţi...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 20 zile
:325.00
JONAS RIDDERSTRÅLE, MARK WILCOX
Advertising / PR / Media
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
JOHN P. KOTTER
Advertising / PR / Media
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:195.00
LYNDA GRATTON
Advertising / PR / Media
Secretul companiilor care debordează de energie şi inovaţie....
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
GARY HAMEL
Advertising / PR / Media
Cum să prosperăm în vremuri tulburi făcând din inovaţie un model de viaţă....
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00
JOHN P. KOTTER
Advertising / PR / Media
John Kotter ajunge la concluzia că, astăzi, mii de companii suferă de un surplus de...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
Tom Peters
Advertising / PR / Media
50 de moduri în care vă puteţi transforma din angajat într-un brand care exprimă distincţie,...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:175.00
HENRY MINTZBERG
Advertising / PR / Media
Această carte este o lectură esenţială pentru toţi cei care, într-o organizaţie, sunt influenţaţi de...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:185.00
Jonas Ridderstrale, Kjell Nordstrom
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Marketing / Management
Funky Business se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de...
: Publica
: Romania
: 2007
ISBN: 9789738836501
: bună
: 312
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:135.00
CHARLES LEADBEATER
Advertising / PR / Media
Noi-gândim tratează conflictul dintre colaborarea masivă, care i-a cucerit pe toţi cei conectaţi la internet, şi...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
JOSEPH E. STIGLITZ
Advertising / PR / Media
Cum societatea divizată din ziua de astăzi ne pune în pericol viitorul....
: Publica
: Romania
: 2013
Disponibilitate: 0

JAMES MONTIER
Advertising / PR / Media
Minighidul de comportament investițional o să vă călăuzească într-un tur organizat de inspectare a celor mai...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:195.00
PAUL KRUGMAN
Advertising / PR / Media
„Această carte este despre depresiunea economică în care s-au afundat Statele Unite și multe alte...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:325.00
TYLER COWEN
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante, Dezvoltare personala
Calea către prosperitate într-o lume dezorganizată. ...
: Publica
: Romania
: 2012
: 287
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
TOMAS SEDLACEK
Advertising / PR / Media
În căutarea sensului economic, de la Ghilgameș la Wall Street....
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: 0

GEORGE AKERLOF, RACHEL KRANTON
Advertising / PR / Media
Cum identitatea ne influențează munca, salariile și bunăstarea....
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:295.00
ANDREJ VIZJAK, VASILE IUGA
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante
Companii care au învins criza. Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:395.00
HYMAN P. MINSKY
Advertising / PR / Media
În opera sa capitală, Minsky îşi prezintă propria teorie financiară a investiţiilor, una deschizătoare de...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:375.00
THORSTEIN VEBLEN
Advertising / PR / Media
Munca este brăţară de aur, se spune. Dar nu e greu să vezi că unii...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: 0

DAVID M. SMICK
Advertising / PR / Media
Lumea e rotundă a primit în 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards,...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00
Stephen R. Covey
Advertising / PR / Media
Sephen Covey selectează idei inspiraţionale din perspectiva numeroşilor gânditori care au obţinut rezultate pozitive prin...
: ALL
: Romania
: 2013
ISBN: 978-973-684-757-8
: 488
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:225.00
Karsten Noack
Advertising / PR / Media
Soluţiile creative sunt căutate mai mult ca oricând. Creativitatea nu trebuie să rămână la voia...
: ALL
: Romania
: 2012
: bună
: 128
Disponibilitate: 0