x

 
Advertising / PR / Media
    
    
Anatomia cenzurii  Comunizarea presei din Romania 1944-1947
-37 %
Mihaela Teodor
Advertising / PR / Media, Istorie, Politic, Cărţi cu autograful autorului
: Cetatea de Scaun
: Romania
: 2012
ISBN: 978-606-537-114-9
: 340
Disponibilitate: 1
:238.00
: 150.00

Anatomia cenzurii” este o carte ce produce un teribil disconfort cititorului – te vezi nevoit să priveşti un cadavru – cel al Cenzurii – ce ar putea învia, în orice moment, dacă susţinătorii democraţiei vor aţipi.   Este corpul cenzurii instituite de ocupanţii ruşi, împreună cu oportuniştii adunaţi de miri unde, indiferent de etnii şi de convingeri, în intervalul 1944-1947. Adică instituţia ce a mutilat pentru zeci de ani cultura română, jurnalismul fiind una dintre ţintele predilecte. Pentru că teama de presă a rămas un indiciu indubitabil al ilegitimităţii, indiferent de epocă, regim, context. Este teama de pluralism, de adevăr, de îndoială.   Găsesc acestei cărţi mai multe merite. Mai întâi, autoarea a utilizat un lăudabil corpus de documente de arhivă. Sper că numeroasele şi relevantele documente la care a apelat, vor pune punct opiniilor liricoide despre cenzură, exprimate deseori. Lucrarea invită la consultarea „urmelor”, la un episod factual, nonevaluativ - cei ce urăsc factologia istorică sunt, cel mai adesea, oameni care nu au intrat niciodată în arhive. Ei nu află, pur şi simplu ştiu.   Apoi, cartea reprezintă o disecţie a mecanismelor reprimării pluralismului informaţional, o demonstraţie a faptului că cenzura a fost o pârghie în mecanismul de dobândire, de menţinere şi distribuire a puterii politice. Interesante îmi par aici etapele identificării şi sancţionării oponentului politic, ce a fost, pe rând, fascist, profascist, legionar, antidemocrat, antisovietic, apoi sabotor şi reacţionar. Orice imaginaţia a oferit, a fost folosit pentru lichidarea adversarului politic, iar lucrarea demonstrează încă o dată ilegitimitatea regimului comunist – el se instituie şi se menţine prin lichidarea celui ce îl contrazice. Un regim obsedat de unanimitate, ceea ce-i face existenţa dramatică, tensionată, plină de ridicol – trebuie să demonstreze că nici-o altă opinie nu îşi are locul în spaţiul public, în afara celei declarate de el ca fiind valabilă.   Şi pentru că pomeneam de ridicol, a se vedea „Solemnitatea (!) desfiinţării cenzurii poştale”, din 16 ianuarie 1946… Ca şi când printr-o altă solemnitate, cenzura fusese înfiinţată. Revizuire, suprimare, dezinfectare, lichidare, epurare, denazificare, defascizare, democratizare – iată o parte dintre conceptele polare utilizate în perioada evocată, concepte ce au generat adevărate competiţii ale distrugerii culturii autohtone – milioane de exemplare de cărţi, reviste, hărţi, fotografii vor fi arse.   Autoarea aduce aici multe informaţii inedite, ori puţin cunoscute, obţinute fie din statisticile oficiale, fie prin analiza secundară, ceea ce sporeşte relevanţa ştiinţifică a cărţii.
*
*
 
.s.

:

Flaviu Calin Rus
Advertising / PR / Media
Din cuprins: Consideratii generale asupra PR; Agentia de PR – departamentul de imagine; Modele de strategii si campanii...
: Institutul European
: Romania
: 2009
ISBN: 978-973-611-579-0
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:144.00
Tot ce ar trebui sa stii despre PR
-22 %
Anthony Davis
Advertising / PR / Media
Acest ghid foarte usor de citit cuprinde peste 500 de intrebari care deschid ochii, cu...
: Publica
: Romania
: 2008
ISBN: 978-973-88365-3-2
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:225.00
: 175.00
Simona Bonghez
Advertising / PR / Media
„Nu supravietuiesc speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci cele mai usor adaptabile”...
: Universul Juridic
: Romania
: 2013
Disponibilitate: 0

Luminita Oprea
Advertising / PR / Media
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara...
: Universul Juridic
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:207.00
MARTIN LINDSTROM
Advertising / PR / Media
Branduri senzoriale este o operă capitală care ne explică în ce constau distincţiile între cele...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: 0

ARMIN BROTT, SERGIO ZYMAN
Advertising / PR / Media
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:155.00
PATRICK BARWISE, SEAN MEEHAN
Advertising / PR / Media
Cum să câştigi clienţi şi să-i păstrezi oferindu-le ceea ce contează mai mult.„Secretul” constă în...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:210.00
Larisa Toader
Advertising / PR / Media
: Universul Juridic
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:80.00
MARTIN LINDSTROM
Advertising / PR / Media
Trucuri prin care companiile ne manipulează mințile si ne conving să cumpărăm....
: Publica
: Romania
: 2013
Disponibilitate: 0

Martin Lindstrom
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante, Dezvoltare personala
Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm....
: Publica
: Romania
: 2011
ISBN: 978-973-1931-59-3
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER
Advertising / PR / Media
În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse...
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
DAN HILL
Advertising / PR / Media
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa....
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:295.00
JACQUES SÉGUÉLA
Advertising / PR / Media
Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:160.00
Fred E.Hahn, John Caples
Advertising / PR / Media
De exemplu, veţi învăţa cum să: scrieţi titluri de efect creşteţi puterea de vânzare a textului din...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: 0

Viata mea in publicitate  Publicitate stiintifica
-24 %
Claude C. Hopkins
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Profesii / Meserii,
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici...
: Publica
: Romania
: 2007
ISBN: 9789738836518
: foarte bună
: 248
Disponibilitate: 2
:165.00
: 125.00
GARY VAYNERCHUK
Advertising / PR / Media
„O carte pentru cei cărora le pasă cu adevărat. Încă o dată, Gary ne arată...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: 0

Gary Vaynerchuk
Advertising / PR / Media
„„Oricine dorește o super-realizare profesională trebuie, cu orice preț, să învețe tehnicile lui Gary Vee....
: Publica
: Romania
: 2012
ISBN: 978-606-8360-09-6
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:195.00
Don Yaeger, Ryan Blair
Advertising / PR / Media
Cartea de faţă îi va inspira şi îi va ghida pe oamenii care sunt dispuşi...
: Publica
: Romania
: 2012
ISBN: 978-606-8360-14-0
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
SCOTT BERKUN
Advertising / PR / Media
În acest volum plin de haz şi extrem de practic, scriitorul şi vorbitorul profesionist Scott...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
DAVID A. PRICE
Advertising / PR / Media
Povestea succesului unei companii. ...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
TOM PETERS
Advertising / PR / Media
Drumurile bătătorite nu duc spre succes. Această carte este plină de energie şi de profunzime. Ea...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:295.00
DAVID HEINEMEIER HANSSON, JASON FRIED
Advertising / PR / Media
REWORK dezvăluie o modalitate mai bună şi mai uşoară de a reuşi în afaceri. Citeşte-o...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
TONY HSIEH
Advertising / PR / Media
Calea către profituri, pasiune și scop. În Cum să livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
JAY ELLIOT, WILLIAM S. SIMON
Advertising / PR / Media
In iLeadership, Jay Elliot ne oferă pentru prima dată oportunitatea de a-l cunoaşte pe Steve Jobs...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00
RICHARD BRANSON
Advertising / PR / Media
În Afacerile, dezbrăcate, Sir Richard Branson ne împărtăşeste secretele carierei sale în business şi ne dezvăluie...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00
Jeff Jarvis
Advertising / PR / Media
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: 0

GARY HAMEL
Advertising / PR / Media
Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de...
: Publica
: Romania
: 2012
ISBN: 606-8360-08-9
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
GARY HAMEL, BILL BREEN
Advertising / PR / Media
"Aceasta este o carte destinată visătorilor şi oamenilor de acţiune. A fost scrisă pentru toţi...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 20 zile
:325.00
JONAS RIDDERSTRÅLE, MARK WILCOX
Advertising / PR / Media
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
JOHN P. KOTTER
Advertising / PR / Media
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:195.00
LYNDA GRATTON
Advertising / PR / Media
Secretul companiilor care debordează de energie şi inovaţie....
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
GARY HAMEL
Advertising / PR / Media
Cum să prosperăm în vremuri tulburi făcând din inovaţie un model de viaţă....
: Publica
: Romania
: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00
JOHN P. KOTTER
Advertising / PR / Media
John Kotter ajunge la concluzia că, astăzi, mii de companii suferă de un surplus de...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
Tom Peters
Advertising / PR / Media
50 de moduri în care vă puteţi transforma din angajat într-un brand care exprimă distincţie,...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:175.00
HENRY MINTZBERG
Advertising / PR / Media
Această carte este o lectură esenţială pentru toţi cei care, într-o organizaţie, sunt influenţaţi de...
: Publica
: Romania
: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:185.00
Jonas Ridderstrale, Kjell Nordstrom
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Marketing / Management
Funky Business se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de...
: Publica
: Romania
: 2007
ISBN: 9789738836501
: bună
: 312
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:135.00
CHARLES LEADBEATER
Advertising / PR / Media
Noi-gândim tratează conflictul dintre colaborarea masivă, care i-a cucerit pe toţi cei conectaţi la internet, şi...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
JOSEPH E. STIGLITZ
Advertising / PR / Media
Cum societatea divizată din ziua de astăzi ne pune în pericol viitorul....
: Publica
: Romania
: 2013
Disponibilitate: 0

JAMES MONTIER
Advertising / PR / Media
Minighidul de comportament investițional o să vă călăuzească într-un tur organizat de inspectare a celor mai...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:195.00
PAUL KRUGMAN
Advertising / PR / Media
„Această carte este despre depresiunea economică în care s-au afundat Statele Unite și multe alte...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:325.00
TYLER COWEN
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante, Dezvoltare personala
Calea către prosperitate într-o lume dezorganizată. ...
: Publica
: Romania
: 2012
: 287
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:245.00
TOMAS SEDLACEK
Advertising / PR / Media
În căutarea sensului economic, de la Ghilgameș la Wall Street....
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: 0

GEORGE AKERLOF, RACHEL KRANTON
Advertising / PR / Media
Cum identitatea ne influențează munca, salariile și bunăstarea....
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:295.00
ANDREJ VIZJAK, VASILE IUGA
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante
Companii care au învins criza. Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi...
: Publica
: Romania
: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:395.00
HYMAN P. MINSKY
Advertising / PR / Media
În opera sa capitală, Minsky îşi prezintă propria teorie financiară a investiţiilor, una deschizătoare de...
: Publica
: Romania
: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:375.00
THORSTEIN VEBLEN
Advertising / PR / Media
Munca este brăţară de aur, se spune. Dar nu e greu să vezi că unii...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: 0

DAVID M. SMICK
Advertising / PR / Media
Lumea e rotundă a primit în 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards,...
: Publica
: Romania
: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
:275.00