Cu o importanta majora din punct de vedere socio-economic, evenimentele organizate de profesionisti sint din ce in ce mai solicitate. De la conferinte, sesiuni de instruire sau stringeri de fonduri si pina la forumuri mondiale, toate au devenit o industrie estimata, in prezent, la citeva miliarde de euro. Autorii analizeaza aceasta piata aflata in plina dezvoltare, oferindu-le celor interesati informatiile necesare pentru organizarea unui eveniment, cum ar fi locul ideal care sa-l gazduiasca, metodele de promovare ori eventualele riscuri. Fiecare etapa este prezentata in detaliu, cu recomandari, strategii si metode de evitare a potentialelor probleme, pentru organizarea unui eveniment de succes.
Din cuprins:
Abordarea conceptuala a managementului evenimentelor • Initierea si documentarea evenimentelor • Planul de marketing si promovarea evenimentelor • Locul, amenajarile speciale si productia evenimentelor • Servicii si programe pentru participantii la evenimente • Resursele umane ale evenimentelor • Planificarea financiara a evenimentelor • Managementul riscurilor evenimentelor • Inchiderea si evaluarea evenimentelor
.s.