x

 
Advertising / PR / Media
Titlu / Cuvinte cheie
    
    
de Claude-Jean Bertrand
Advertising / PR / Media, Drept / Juridic, Anticariat / Ediții vechi și uzate / Старые издания / Букинистическая литература, Cultură
Editura: Institutul European
Țara: Romania
Anul: 2000
ISBN: 9736111032
Pagini: 184
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC


Din cuprins: - Trasaturi ale mijloacelor de comunicare - Principii si valori - Coduri deontologice - Omisiuni - Critici si obstacole   Claude-Jean Bertrand este, in cimpul cercetarii sociologice si culturale referitoare la mediile de informare contemporane nu doar un specialist de marca, ci un spirit activ, obsedat pe buna dreptate de relatia mereu fragila si primejduita asemeni unui pretios castel asediat din toate partile dintre democratie si calitatea mesajelor in comunicarea de masa. Dedicindu-si o buna parte a carierei de filolog culturii si civilizatiei engleze si americane, domenii in care a scris diverse carti ce au fost traduse in mai multe limbi de circulatie, inca de la mijlocul anilor 80 el isi canalizeaza atentia catre problemele specifice televiziunii si radioului, nu numai din punctul de vedere al tehnicilor si discursului, ci, in principal, din perspectiva impactului major pe care acestea le au asupra colectivitatilor umane in raport cu tipul si nivelul de civilizatie, cu mentalitatile si cu sistemele politice, fie ele legate sau nu de democratie.Cartea este, sintetic vorbind, mai mult decit o carte de popularizare asupra unora dintre cele mai delicate si mai frecvente totodata dintre problemele eticii profesionale in jurnalismul de orice fel; cum este si, in pofida dimensiunilor sale moderate, mai mult decit un simplu manual de uz universitar ori, cu atit mai putin, nu ramine doar un indreptar de norme si reguli pentru cei care practica una dintre cele mai frecventate profesiuni de pe planeta inconjurata de aura informatiei. Ce e si mai interesant, cartea incearca sa acopere toate aceste functii si reuseste cu rigoare si eleganta, dar le depaseste datorita unei interogatii reflexive continute si asumate manifest. Fara sa cada niciodata prada placerii eseistice estetizante pe care o recunosti adesea in scrieile frantuzesti cu saminta morala din ultimele decenii, volumul care devine acum accesibil si publicului romanesc este unul in acelasi timp plin de utilitate dar si tonifiant, tocmai pentru ca motivatia sa cea mai adinca se naste din speranta ca, in pofida criticilor din ce in ce mai vehemente pe care publicul, politicienii si oamenii de cultura le adreseaza fortei (aparent) incontrolabile a presei, e nu numai posibil, ci si oarecum probabil ca responsabilitatile fundamentale ale acestei uriase masinarii comunicationale sa fie mereu repuse sanatos in discutie pentru a fi din nou asumate cum se cuvine.   Avem astazi nevoie de elaborarea unui cod moral al mijloacelor de comunicare, in conditiile in care penetratia pietei si, de aici, amestecul de informatie si publicitate sau gravele atentate la viata particulara semnaleaza rolul, uneori prea ofensiv, al acesteia. Studiul de fata se constituie, din acest punct de vedere, intr-un adevarat manual atit pentru studentii in jurnalistica cit si pentru profesionistii media.
Nume *
Email *
Comentariu
 
.s.

Recomandări legate de această căutare:

de Flaviu Calin Rus
Advertising / PR / Media
Din cuprins: Consideratii generale asupra PR; Agentia de PR – departamentul de imagine; Modele de strategii si campanii...
Editura: Institutul European
Țara: Romania
Anul: 2009
ISBN: 978-973-611-579-0
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:144.00 MDL
Tot ce ar trebui sa stii despre PR
-22 %
de Anthony Davis
Advertising / PR / Media
Acest ghid foarte usor de citit cuprinde peste 500 de intrebari care deschid ochii, cu...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2008
ISBN: 978-973-88365-3-2
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:225.00 MDL
Preț redus: 175.00 MDL
de Simona Bonghez
Advertising / PR / Media
„Nu supravietuiesc speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci cele mai usor adaptabile”...
Editura: Universul Juridic
Țara: Romania
Anul: 2013
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de Luminita Oprea
Advertising / PR / Media
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara...
Editura: Universul Juridic
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:207.00 MDL
de MARTIN LINDSTROM
Advertising / PR / Media
Branduri senzoriale este o operă capitală care ne explică în ce constau distincţiile între cele...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2009
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de ARMIN BROTT, SERGIO ZYMAN
Advertising / PR / Media
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:155.00 MDL
de PATRICK BARWISE, SEAN MEEHAN
Advertising / PR / Media
Cum să câştigi clienţi şi să-i păstrezi oferindu-le ceea ce contează mai mult.„Secretul” constă în...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:210.00 MDL
de Larisa Toader
Advertising / PR / Media
Editura: Universul Juridic
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:80.00 MDL
de MARTIN LINDSTROM
Advertising / PR / Media
Trucuri prin care companiile ne manipulează mințile si ne conving să cumpărăm....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2013
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de Martin Lindstrom
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante, Dezvoltare personala
Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
ISBN: 978-973-1931-59-3
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER
Advertising / PR / Media
În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de DAN HILL
Advertising / PR / Media
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:295.00 MDL
de JACQUES SÉGUÉLA
Advertising / PR / Media
Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:160.00 MDL
de Fred E.Hahn, John Caples
Advertising / PR / Media
De exemplu, veţi învăţa cum să: scrieţi titluri de efect creşteţi puterea de vânzare a textului din...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2008
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

Viata mea in publicitate  Publicitate stiintifica
-24 %
de Claude C. Hopkins
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Profesii / Meserii, Memorii / Jurnale / Dialoguri / Scrisori / Cuvantari
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2007
ISBN: 9789738836518
Uzată în stare: foarte bună
Pagini: 248
Disponibilitate: În stoc 2
Preț:165.00 MDL
Preț redus: 125.00 MDL
de GARY VAYNERCHUK
Advertising / PR / Media
„O carte pentru cei cărora le pasă cu adevărat. Încă o dată, Gary ne arată...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de Gary Vaynerchuk
Advertising / PR / Media
„„Oricine dorește o super-realizare profesională trebuie, cu orice preț, să învețe tehnicile lui Gary Vee....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
ISBN: 978-606-8360-09-6
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:195.00 MDL
de Don Yaeger, Ryan Blair
Advertising / PR / Media
Cartea de faţă îi va inspira şi îi va ghida pe oamenii care sunt dispuşi...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
ISBN: 978-606-8360-14-0
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de SCOTT BERKUN
Advertising / PR / Media
În acest volum plin de haz şi extrem de practic, scriitorul şi vorbitorul profesionist Scott...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
Advertising / PR / Media
Țara: Romania
ISSN: 2285-6250, 1220-3092
Disponibilitate: 1
Preț:50.00 MDL
de DAVID A. PRICE
Advertising / PR / Media
Povestea succesului unei companii. ...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de TOM PETERS
Advertising / PR / Media
Drumurile bătătorite nu duc spre succes. Această carte este plină de energie şi de profunzime. Ea...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:295.00 MDL
de DAVID HEINEMEIER HANSSON, JASON FRIED
Advertising / PR / Media
REWORK dezvăluie o modalitate mai bună şi mai uşoară de a reuşi în afaceri. Citeşte-o...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de TONY HSIEH
Advertising / PR / Media
Calea către profituri, pasiune și scop. În Cum să livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de JAY ELLIOT, WILLIAM S. SIMON
Advertising / PR / Media
In iLeadership, Jay Elliot ne oferă pentru prima dată oportunitatea de a-l cunoaşte pe Steve Jobs...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:275.00 MDL
de RICHARD BRANSON
Advertising / PR / Media
În Afacerile, dezbrăcate, Sir Richard Branson ne împărtăşeste secretele carierei sale în business şi ne dezvăluie...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:275.00 MDL
de Jeff Jarvis
Advertising / PR / Media
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de GARY HAMEL
Advertising / PR / Media
Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
ISBN: 606-8360-08-9
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de GARY HAMEL, BILL BREEN
Advertising / PR / Media
"Aceasta este o carte destinată visătorilor şi oamenilor de acţiune. A fost scrisă pentru toţi...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 20 zile
Preț:325.00 MDL
de JONAS RIDDERSTRÅLE, MARK WILCOX
Advertising / PR / Media
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de JOHN P. KOTTER
Advertising / PR / Media
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:195.00 MDL
de LYNDA GRATTON
Advertising / PR / Media
Secretul companiilor care debordează de energie şi inovaţie....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de GARY HAMEL
Advertising / PR / Media
Cum să prosperăm în vremuri tulburi făcând din inovaţie un model de viaţă....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2010
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:275.00 MDL
de JOHN P. KOTTER
Advertising / PR / Media
John Kotter ajunge la concluzia că, astăzi, mii de companii suferă de un surplus de...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de Tom Peters
Advertising / PR / Media
50 de moduri în care vă puteţi transforma din angajat într-un brand care exprimă distincţie,...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:175.00 MDL
de HENRY MINTZBERG
Advertising / PR / Media
Această carte este o lectură esenţială pentru toţi cei care, într-o organizaţie, sunt influenţaţi de...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2008
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:185.00 MDL
de Jonas Ridderstrale, Kjell Nordstrom
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Marketing / Management
Funky Business se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2007
ISBN: 9789738836501
Uzată în stare: bună
Pagini: 312
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:135.00 MDL
de CHARLES LEADBEATER
Advertising / PR / Media
Noi-gândim tratează conflictul dintre colaborarea masivă, care i-a cucerit pe toţi cei conectaţi la internet, şi...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de JOSEPH E. STIGLITZ
Advertising / PR / Media
Cum societatea divizată din ziua de astăzi ne pune în pericol viitorul....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2013
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de JAMES MONTIER
Advertising / PR / Media
Minighidul de comportament investițional o să vă călăuzească într-un tur organizat de inspectare a celor mai...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:195.00 MDL
de PAUL KRUGMAN
Advertising / PR / Media
„Această carte este despre depresiunea economică în care s-au afundat Statele Unite și multe alte...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:325.00 MDL
de TYLER COWEN
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante, Dezvoltare personala
Calea către prosperitate într-o lume dezorganizată. ...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Pagini: 287
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:245.00 MDL
de TOMAS SEDLACEK
Advertising / PR / Media
În căutarea sensului economic, de la Ghilgameș la Wall Street....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de GEORGE AKERLOF, RACHEL KRANTON
Advertising / PR / Media
Cum identitatea ne influențează munca, salariile și bunăstarea....
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:295.00 MDL
de ANDREJ VIZJAK, VASILE IUGA
Advertising / PR / Media, Afaceri / Business, Economie / Finante
Companii care au învins criza. Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2012
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:395.00 MDL
de HYMAN P. MINSKY
Advertising / PR / Media
În opera sa capitală, Minsky îşi prezintă propria teorie financiară a investiţiilor, una deschizătoare de...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2011
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:375.00 MDL
de THORSTEIN VEBLEN
Advertising / PR / Media
Munca este brăţară de aur, se spune. Dar nu e greu să vezi că unii...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2009
Disponibilitate: Lipsă stoc 0
ALERTĂ STOC

de DAVID M. SMICK
Advertising / PR / Media
Lumea e rotundă a primit în 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards,...
Editura: Publica
Țara: Romania
Anul: 2009
Disponibilitate: La comandă în 15 zile
Preț:275.00 MDL