Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice - reclame celebre, campanii de succes in media -, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vanda produsul/ serviciul pe care il promoveaza.
Cartea se adreseaza atat specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, catsi consumatorilor obisnuiti.
Cuprins:
-
Limitele publicitatii;
-
Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti?;
-
Eficacitatea reclamelor amuzante;
-
Publicitatea de sezon;
-
De ce nu ne amintim reclamele radio;
-
Internetul: publicitatea intr-o noua era;
-
Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei.
.s.