Lucrarea de fata cuprinde sugestii de abordare in maniera integrata a activitatii didactice in cadrul proiectelor tematice de grup. Metoda proiectelor - ca strategie de invatare si evaluare care se concentreaza pe efortul deliberat de cercetare al copiilor, pe depistarea detaliilor si intelegerea subiectului in intreaga sa amploare - constituie garantia calitatii activitatii de invatare, deorece permite folosirea unei multitudini de tehnici de structurare a predarii si poate fi utilizata la toate nivelurile de scolarizare. Metoda proiectelor ofera copiilor posibilitatea de a cunoaste in profunzime domenii noi, de a acumula cunostinte in mod independent si de a dezvolta competente precum creativitatea, spiritul de initiativa, capacitatea de a comunica si de a lucra in echipa. In centrul metodei proiectelor se afla o tema, in a carei abordare si solutionare vor fi implicate mai multe discipline. Predarea prin proiecte contribuie la invatarea unui mod de "gandire interdisciplinara" si a unui mod de abordare unitar - modul integrat.